Často kladené otázky

Provádíte zaměření vrat na místě montáže?

12. října 2012, 10.12

Ano. Zaměření provádíme vždy před objednáním zařízení  a je zcela zdarma.

 

 

 

Potřebujeme zamezit vjezdu do průjezdu. Památkáři nám ale zakázali instalovat závoru, protože se objekt nachází v historické části. Existuje nějaké zařízení, které bychom tam mohli naistalovat.?

12. října 2012, 10.12

Ano. Pro tento případ Vám doporučujeme instalaci automatického výsuvného sloupku v historickém designu. Vhodný typ vám pomůže vybrat náš obchodní pracovník.

 

 

 

Mám vjezdovou bránu a potřebuji vyřešit její automatické otevírání. Pohon nechci mít na bráně. Můžete mi poradit?

12. října 2012, 10.11

Tomuto požadavku s důrazem na ničím nerušený vzhled brány lze vyhovět díky podúrovňovým elektromechanickým pohonům.  Je nutné pak ještě samozřejmě dodatečně namontovat bezpečnostní fotobuňky, bez kterých by bylo v rozporu s platnými normami, automatické zavírání provozovat.

 

 

 

Mám garážová vrata s pohonem. Musí se na vratech provádět nějaká údržba?

12. října 2012, 10.11

Ano. Pro správnou funkci zařízení a její dlouhodobou funkčnost je nezbytné provádět pravidelnou údržbu a servisní prohlídky. Řiďte se pokyny uvedenými v záručním listě. U vrat pro rodinný sektor se prohlídky provádí 1x ročně. U průmyslových verzí je to minimálně 1x za rok, kdy záleží na počtu cyklů vrat  za den.

 

 

 

Je možné získat prodlouženou záruku?

12. října 2012, 10.10

Ano. Při dodržení servisních  podmínek daných výrobcem můžete získat 6-ti letou záruku na bránové pohony a garážová vrata pro rodinné domy. U průmyslových verzí je možné získat prodlouženou záruku dle individuálních podmínek.

 

 

 

Lze zjistit pomocí dálkového ovladače, když se nacházím v domě, jestli mám otevřenou garáž?

12. října 2012, 10.07

Ano. Nová generace pohonů společnosti Hörmann série 3 má funkci ověření stavu garážových vrat. Jednoduše vyšlete ze svého dálkového ovladače dotaz  na stav vašich vrat a ovladač Vám hned bude signalizovat, zda-li jsou vaše vrata zavřená, pootevřená nebo otevřená. Tuto funkci umí pouze Hörmann.

 

 

 

Mohu s jedním dálkovým ovladačem ovládat nezávisle více vrat?

12. října 2012, 10.05

Ano. Nejen vrata ale i bránové pohony, rolety, žaluzie, markýzy i jiná zařízení. Obecně platí, že jedno tlačítko na ovladači ovládá jedno zařízení, takže čtyřtlačítkovým ovladačem můžete ovládat např. troje garážová vrata a vjezdovou bránu. U některých výrobců ale můžete čtyřtlačítkovým ovladačem ovládat i více zařízení pomocí stisku kombinace tlačítek.Vždy je opět důležité, aby zařízení byla od stejného výrobce a pracovala na stejné frekvenci (např. 868MHz apod.), protože řada výrobců v minulosti používala různé frekvence.Dokonce i jedním tlačítkem můžete ovládat více zařízení, ale pouze v případě, kdy tato zařízení jsou dostatečně daleko od sebe. Např.: máte dvoutlačítkový ovladač, kterým ovládáte gar. vrata a vjezdovou bránu doma. Ve firmě, která je vzdálená 2km od Vašeho bydliště máte závoru a bránový pohon se stejným typem přijímače, takže týmiž tlačítky můžete ovládat i zařízení ve firmě.

 

 

 

Jsem správce byt.domu. Je možné využívat dálkový ovladač podobně jako magnetickou kartu? Jde mi především o funkci zablokování ovladače a tím i zamezení přístupu jeho uživateli do garáže, aniž bych měl ovladač k dispozici.

12. října 2012, 10.05

Ano. Řešením vašeho požadavku je dodatečná instalace speciálního přijímače s evidencí. Toto zařízení potom umožňuje efektivní a komfortní správu dálkových ovladačů - blokování, mazání, přidávání nových ovladačů, atd., samozřejmě také s možností zaznamenání historie průjezdů uživatelů.

 

 

 

Ztratil jsem dálkový ovladač. Mohu si dokoupit další dálkový ovladač?

12. října 2012, 10.04

Ano. Vždy je důležité vědět výrobce, typ ovladače a frekvenci, ve které ovladač pracuje. Nový ovladač vám zašleme nebo vyšleme servisního technika, který vám ovladač i naprogramuje. Vždy je důležité „vymazat“ ztracený ovladač(jeho kód) z paměti přijímače, aby nemohlo dojít ke zneužití. U různých výrobců se toto vymazání provádí jinak, proto doporučujeme kontaktovat náš servisní dispečink, kde vám rádi poradíme.

 

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: